Fitness

Fitness

Trenuj, spalaj, wzmacniaj i relaksuj się z nami. Posiadamy 4 sale fitness o łącznej powierzchni 320 m2, wyposażone w profesjonale nagłośnienie. Dla Twojej wygody przygotowaliśmy szeroki wachlarz zajęć grupowych.

Prowadzone są zapisy na zajęcia.
Zapisać można się telefoniczne, mailowo lub przez facebooka (makysmalnie trzy dni robocze przed terminem zajęć).

Spalanie tkanki tłuszczowej

Płaski brzuch

Zajęcia ukierunkowane na spalanie taknki tłuszczowej oraz wzmacnianiu mięsni głębokich brzucha.

HIIT (Trening obwodowy)

(Hight Intensity Interval Training) to trening interwałowy, w którym pomiędzy krótkiimi lub średnio długimi okresami ćwiczeń, występują na przemian krótkie, lub umiarkowanie długie okresy odpoczynku. Pomiędzy ćwiczeniami można odpoczywać biernie, lub pozostać w ruchu o średniej intensywności. Trening interwałowy jest stosowany niemal przy każdym rodzaju aktywności tlenowej, ponadto, jest to jedna z lepszych form, pomagających w walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej, nagromadzonej przede wszystkim w okolicy brzucha. 

Turbo Spalanie

Trening nastawiony na spalanie zbędnej takni tłuszczowej. Oparty na nieskomplikowanej choreografii, utrzymany na poziomie średniej intensywności. W drugiej części zajęć ćwiczenia kształtujące i wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe połączone z ćwiczeniami rozciągającymi. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Wzmacniające

Fit ball

Trening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Kulisty kształt piłki wymusza na uczestnikach świadoma pracę, technikę oraz szukanie balansu ciała. Doskonale odciążaja kręgosłup, stabilizuje i koryguje postawę ciała oraz wzmacniaja wszystkie mięsnie.

Tabata

Jest to specyficzny trening wydolnościowy, który polega na wykonywaniu 20 sekundowych ćwiczeń o dużej intensywności z krótkimi 10 sekundowymi przerwami. Trening znakomicie wpływa na wymodelowanie całej sylwetki oraz redukcji tkani tłuszczowej.  Znakomicie poprawia wydolność oraz wytrzymałość organizmu.

Piękna Pupa (PP)

Piękna Pupa została zainspirowana kształtnymi pośladkami Brazylijek. Jeśli marzysz o jędrnej pupie koniecznie wypróbuj nasze zajęcia. Podstawą tego treningu jest skupienie się na ćwiczeniach, które naprzemiennie napinają i rozluźniają mięśnie pośladków. W ten sposób można rozbudować lub wymodelować jak i wzmocnić już istniejące mięśnie.

BPU

Trening szczególnie ukierunkowany na kształtowany dolnych partii ciała (brzuch, pośladki, uda). Jest to program obejmujący najróżniejsze ćwiczenia (wykonywane na leżąco i stojąco), w rytm muzyki, o określonym tempie i przy użyciu niewielkich obciążeń (lub też bez obciążenia). Zajęcia skierowane są do osób rozpoczynających program treningowy.

TRX

Doskonały trening dla każdego przy użyciu specjalnych taśmy podwieszonych do sufitu. Jest rewolucyjna metodą wykonywania ćwiczeń wykorzystując grawitację oraz opór własnego ciała. Trening na taśmach TRX buduje wytrzymałość, siłę oraz elastyczność mięśni.

Zajęcia choreograficzne

Fun Step

Jest to trening aerobowy (choreograficzny) na platformie zwanej stepem. Doskonale działa na ogólną wydolność organizmu, koordynację oraz pamięć ruchową. Pozytywnie wpływa na redukcje tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie dolnych partii ciała.

Zajęcia mentalne i prozdrowotne

DeepWORK  

Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK, bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny. Początek treningu to spokojna, łatwa, funkcjonalna rozgrzewka. Będziemy wykonywać różne sekwencje, tak żeby tylko pobudzić mięśnie, wydłużyć je, rozgrzać kończyny i stawy. Główną część lekcji stanowią przyspieszenia, dynamiczne kombinacje ćwiczeń. DeepWORK jest dla KAŻDEGO. Zajęcia bez choreografii i z możliwością wyboru odpowiedniej dla siebie wersji danego ćwiczenia

BodyART

To jeden z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych, trening holistyczny, kierowany do człowieka świadomego, chętnego do zmian fizycznych i mentalnych. Łączy w treningu wszystko – funkcjonalność z życia codziennego, skupienie na sobie, równowadze i oddechu. Angażuje wszystkie grupy mięśniowe, uwzględnia całe nasze ciało. Ten trening rozwija fizycznie i mentalnie. Moc treningu polega na połączeniu sprawności fizycznej ze świadomością i oddechem, to połączenie przeciwieństw (wdech-wydech, siła-relaks). Dotlenia organizm, uczy pokory i cierpliwości. W bodyART bardziej niż siła potrzebna jest dojrzałość. Zajęcia przy spokojnej muzyce i dla każdego.

Pilates classic

Klasyczny Pilates to system ćwiczeń angażujących mięśnie brzucha połączonych z aktywnym oddechem (bez sprzętu). To rozciągnięcie mięśni przykurczonych i wzmocnienie osłabionych, skupienie na mięśniach odpowiedzialnych za stabilizację, pomaga w kontroli nawet najmniejszych ruchów. Poprawia koordynację nerwowo-mięśniową oraz równowagę. To praca nad wyrobieniem nawyku prawidłowej postawy ciała. Zajęcia dla KAŻDEGO

Zdrowy kręgosłup

Ćwiczenia ukierunkowane na profilaktykę oraz minimalizowaniu bóli kręgosłupa.  Poprawia także ruchomość kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcji przykurczy mięśniowych i kształtowaniu postaw przyjaznych kręgosłupowi.

VINYASA POWER JOGA

Joga oparta na płynnych sekwencjach asan, płynnych przejściach pomiędzy kolejnymi ćwiczeniami(tzw. flowach) połączonych z rytmem oddechowym.Ta forma power jogi znacznie bardziej podnosi poziom odczuwanej energii, ćwiczenia jednocześnie rozluźniają i angażują mięśnie zarówno globalne, jak i głębokie. Power joga to również rodzaj dynamicznego stretchingu. To kompleksowy trening z użyciem własnego ciężaru ciała, wzmacniający jego siłę i gibkość. Połączone z oddechem ruchy nie tylko wzmacniają, ale również oczyszczają organy wewnętrzne. Medytacja w ruchu pozwala zwiększyć koncentrację oraz skupienie się na sobie. Zajęcia rozpoczynają się mobilizującą rozgrzewką, po której następują płynne przejścia do asan, pozycji stojących, równoważnych, siedzących, wygięć i pozycji odwróconych. Lekcja kończy się relaksem, odprężeniem ciała i umysłu. Power jodze towarzyszy spokojna muzyka.

Zajęcia taneczne

Zumba

Jest to forma tańca z korzeniami w tańcach latynoamerykańskich oraz elementów fitness, zumba pozwala na świętna zabawę oraz ujędrenie twoich mięśni. Zajęcia te sprawią, że w twoich żyłach popłynie muzyka, a mięśnie będą błagać o litość! Łączenie przyjemnego z pożytecznym.

Salsation

Zajęcia taneczno-fitnessowe, które pozwolą ukształtować twoją sylwetkę jak i spokój ducha, salsation polega na wpuszczeniu utworu muzynego do naszego wnętarza co ma na celu przekazanie jego treści oraz towarzyszących mu emocji. Przy tych zajęciach naprawdę "czuć" muzykę! 

Latino Solo 

Mieszanka różnych odłamów tańca łącząca w sobie elementy salsy, samby, ramby oraz gorące rytmy muzyki latynoskiej, pozwolą każdej z Pań poczuć się wyjątkowo, a przy okazji - bezboleśnie zrzucić zbędne kilogramy.

Zadzwoń teraz!
32 888 51 88

Nabliższe zajęcia