Godziny otwarcia

ZDROWY KRĘGOSŁUP NA PIŁKACH

Opis zajęć

Ćwiczenia ukierunkowane na profilaktykę oraz minimalizowaniu bóli kręgosłupa.  Poprawia także ruchomość kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcji przykurczy mięśniowych i kształtowaniu postaw przyjaznych kręgosłupowi. 

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

17:00 - 17:55 Asia S

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

ZDROWY KRĘGOSŁUP ROLLER

Opis zajęć

Ćwiczenia ukierunkowane na profilaktykę oraz minimalizowaniu bóli kręgosłupa.  Poprawia także ruchomość kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcji przykurczy mięśniowych i kształtowaniu postaw przyjaznych kręgosłupowi.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

17:00 - 17:55 Asia S

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

DANCE KIDS

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

ANTY CELLULIT

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

18:00 - 18:55 Asia T

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

SALSATION

Opis zajęć

Salsation to zajęcia taneczno-fitnessowe, które umożliwiają kształtowanie sylwetki, a jednocześnie poprawiają kondycję psychiczną. Istotą treningu jest wykonywanie ruchów odpowiadających różnym stylom tanecznym tak, aby przekazać treść danego utworu muzycznego i towarzyszące mu emocje.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

18:30 - 19:25 Magda

Sobota

Niedziela

BODY SHAPE

Opis zajęć

W trakcie zajęć wykorzystuje się stepy, ciężarki, gumy i inne pomoce. Ćwiczenia są wykonywane powoli, dokładnie i bezpiecznie. Osoba ćwicząca może skoncentrować się na technice i dokładności. Body shape pozwala ujędrnić i wyrzeźbić ciało. Poza tym wzmacnia mięśnie bez niepotrzebnego ich powiększania czy pogrubiania. BS zaliczany jest do ćwiczeń wytrzymałościowych.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

08:00 - 08:55 Wiola

Piątek

Sobota

Niedziela

AIKIDO

Opis zajęć

Poprzez ruch i ćwiczenia pod kontrolą instruktora dziecko ma zapewniony ogólny rozwój całego ciała. Różne ćwiczenia ( np. korekcyjne) przeplatane grami i zabawami powodują że dziecko się nie nudzi. Fundamentalnym elementem aikido jest stabilna postawa umożliwiająca błyskawiczną reakcję na atak. Wielogodzinne siedzenie w szkolnych ławkach i w domu przed komputerem prowadzi do skrzywień kręgosłupa i garbienia się. Dobry instruktor zwraca uwagę na te rzeczy i koryguje nieprawidłowe nawyki postaw siedzącej i stojącej gdyż bez tego nie jest możliwy rozwój umiejętności aikido. 

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

18:00 - 18:55

Środa

Czwartek

18:00 - 18:55

Piątek

Sobota

Niedziela

ZUMBA

Opis zajęć

Zumba –  taniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Energię, która jej towarzyszy, z łatwością odnajdziemy we wszystkich wykonywanych ćwiczeniach. - Zumba łączy w sobie także różne rodzaje tańca takie jak marenge, salsa, cumbia, reggeton, flamenco, samba i taniec brzucha. Kolejną zaletą Zumby jest także to, iż jest ona przeznaczona dla każdego. W zajęciach mogą uczestniczyć zarówno kobiety, jaki i mężczyźni. Nie ma także określonego przedziału wiekowego. W zabawie bez problemu odnajdzie się młodzież, dorośli oraz osoby strasze

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

17:30 - 18:25 Magda

Sobota

Niedziela

FUNNY JUDO

Rozkład zajęć

Poniedziałek

17:00 - 17:30
17:30 - 18:00

Wtorek

Środa

17:00 - 17:30
17:30 - 18:00

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

JUDO

Opis zajęć

    Judo jest jednym z niewielu sportów walki, który wpływa na rozwój wszystkichcech motorycznych dzieci. Zajęcia judo mają także znamienny wpływna prawidłowy rozwój psychiki. FUNNY JUDO oraz JUDO KIDS to ogólnorozwojowe zajęcia rekreacyjne dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat. Dzieci wykonują proste ćwiczenia ogólnorozwojowe, gimnastyczne oraz techniki judo pozwalające im bezpiecznie upadać. Głównym celem zajęć jest równomierny rozwój fizyczny, idący w parze ze wzmacnianiem pozytywnych cech osobowości. Zajęcia każdorazowo uzupełniają gry i zabawy, w których ukryte są ćwiczenia poprawiające koordynację, szybkość czy siłę (np. tory przeszkód). Zajęcia prowadzą trenerzy K.S. "Gwardia" Tychy. Więcej o ofercie klubu TUTAJ --> link http://gwardia-tychy.pl/

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

FIT BALL

Opis zajęć

Trening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Kulisty kształt piłki wymusza na uczestnikach świadoma pracę, technikę oraz szukanie balansu ciała. Doskonale odciążaja kręgosłup, stabilizuje i koryguje postawę ciała oraz wzmacniaja wszystkie mięsnie.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Opis zajęć

Ćwiczenia ukierunkowane na profilaktykę oraz minimalizowaniu bóli kręgosłupa.  Poprawia także ruchomość kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcji przykurczy mięśniowych i kształtowaniu postaw przyjaznych kręgosłupowi.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

TURBO SPALANIE

Opis zajęć

Trening nastawiony na spalanie zbędnej takni tłuszczowej. Oparty na nieskomplikowanej choreografii, utrzymany na poziomie średniej intensywności. W drugiej części zajęć ćwiczenia kształtujące i wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe połączone z ćwiczeniami rozciągającymi. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

10:30 - 11:25 Paweł

Niedziela

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Opis zajęć

Ćwiczenia ukierunkowane na profilaktykę oraz minimalizowaniu bóli kręgosłupa.  Poprawia także ruchomość kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie szkieletu mięśniowego, redukcji przykurczy mięśniowych i kształtowaniu postaw przyjaznych kręgosłupowi.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

08:00 - 08:55 Wiola

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

MIX FITNESS

Opis zajęć

Mieszane formy treningu aerobowego, w skład których wchodzą miedzy innymi step, trening interwałowy, modelowanie wybranych partii ciała oraz stretching. Wszystko w różnej kolejności oraz intensywności, doapsowane do indywidualnych preferencji danej grupy ćwiczeniowej. 

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

09:30 - 10:25 Paweł

Niedziela

TRENING OBWODOWY

Opis zajęć

To trening, w którym pomiędzy krótkiimi lub średnio długimi okresami ćwiczeń, występują na przemian krótkie, lub umiarkowanie długie okresy odpoczynku. Pomiędzy ćwiczeniami można odpoczywać biernie, lub pozostać w ruchu o średniej intensywności. Trening obwodowy jest stosowany niemal przy każdym rodzaju aktywności tlenowej, ponadto, jest to jedna z lepszych form, pomagających w walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej, nagromadzonej przede wszystkim w okolicy brzucha. 

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

TRENING W FUNKCJI

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

18:30 - 19:55

Środa

Czwartek

18:30 - 19:55

Piątek

Sobota

Niedziela

LATINO SOLO

Opis zajęć

Zajęcia taneczne

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

TABATA

Opis zajęć

To specyficzny trening wydolnościowy, który polega na wykonywaniu 20 sekundowych ćwiczeń o dużej intensywności z krótkimi 10 sekundowymi przerwami. Trening znakomicie wpływa na wymodelowanie całej sylwetki oraz redukcji tkani tłuszczowej.  Znakomicie poprawia wydolność oraz wytrzymałość organizmu.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

17:00 - 17:55 Asia T

Środa

Czwartek

17:00 - 17:55 Asia T

Piątek

Sobota

Niedziela

PŁASKI BRZUCH NA PIŁKACH

Opis zajęć

Trening wzmacniający wszystkie grupy mięśniowe. Kulisty kształt piłki wymusza na uczestnikach świadoma pracę, technikę oraz szukanie balansu ciała. Doskonale odciążaja kręgosłup, stabilizuje i koryguje postawę ciała oraz wzmacniaja wszystkie mięsnie.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

08:00 - 08:55 Asia S

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

PIĘKNA PUPA (PP)

Opis zajęć

Podstawą tego treningu jest skupienie się na ćwiczeniach, które naprzemiennie napinają i rozluźniają mięśnie pośladków. W ten sposób można rozbudować lub wymodelować jak i wzmocnić już istniejące mięśnie.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

18:00 - 18:55 Asia T

Piątek

Sobota

Niedziela

BODY ART

Opis zajęć

To jeden z najbardziej docenianych treningów funkcjonalnych, trening holistyczny, kierowany do człowieka świadomego, chętnego do zmian fizycznych i mentalnych. Łączy w treningu wszystko – funkcjonalność z życia codziennego, skupienie na sobie, równowadze i oddechu. Angażuje wszystkie grupy mięśniowe, uwzględnia całe nasze ciało. Ten trening rozwija fizycznie i mentalnie.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

19:00 - 19:55 Asia S

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

TRX

Opis zajęć

Doskonały trening dla każdego przy użyciu specjalnych taśmy podwieszonych do sufitu. Jest rewolucyjna metodą wykonywania ćwiczeń wykorzystując grawitację oraz opór własnego ciała. Trening na taśmach TRX buduje wytrzymałość, siłę oraz elastyczność mięśni.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

FIT JOGA

Opis zajęć

Joga oparta na płynnych sekwencjach asan, płynnych przejściach pomiędzy kolejnymi ćwiczeniami(tzw. flowach) połączonych z rytmem oddechowym.Ta forma power jogi znacznie bardziej podnosi poziom odczuwanej energii, ćwiczenia jednocześnie rozluźniają i angażują mięśnie zarówno globalne, jak i głębokie. Power joga to również rodzaj dynamicznego stretchingu.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

19:00 - 20:25 Asia S

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

DEEP WORK

Opis zajęć

Energetyczny trening oparty na pięciu elementach: ziemi, drewna, ognia, metalu i wody, które z kolei symbolizują różne źródła energii. Program deepWORK, bazujący na koncepcji Yin i Yang, zaprojektowano tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe – kompleksowy trening funkcjonalny.

Rozkład zajęć

Poniedziałek

18:00 - 18:55 Asia S

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

Sobota

Niedziela

PILATES CLASSIC

Opis zajęć

To system ćwiczeń angażujących mięśnie brzucha połączonych z aktywnym oddechem. Poprawia koordynację nerwowo-mięśniową oraz równowagę. To praca nad wyrobieniem nawyku prawidłowej postawy ciała. Zajęcia dla KAŻDEGO

Rozkład zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa

Czwartek

Piątek

08:00 - 08:55 Asia S

Sobota

Niedziela